loading...
جدید ترین اس ام اس های عاشقانه
vahid بازدید : 17 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شانه های عاشقان گر تکیه گاه اشک هاست

پس چرا بر شانه ام اشکی نمی ریزد کسی


اس ام اس عاشقانه

 

رفیق بی وفا را کمتر از دشمن نمی بینم

سرم قربان آن دشمن که بوئی از وفا دارد

 

اس ام اس عاشقانه



غزال خوش صدا توئی

شیرین تر از عسل توئی

بین تموم آدما

نگین بی بدل توئی


 

اس ام اس عاشقانه

 

به خیال کدامین آرزو

صفای با تو بودن را از ما گرفتی ای بی وفا ؟


 

اس ام اس عاشقانه

 

من اگر اشک به دادم نرسد می شکنم

اگر از تو یادی نکنم می شکنم

اگر از هجر تو آهی نکشم

تک و تنها به خدا می شکنم


 

اس ام اس عاشقانه

 

اشک ها ریزم اگر شب به آخر برسد

شب فقط یاد توام کاش به آخر نرسد


 

اس ام اس عاشقانه

 

تو که قصد جدائی کرده بودی

خیال بی وفائی کرده بودی

چرا با این دل خوش باور من

زمانی آشنائی کرده بودی

 

اس ام اس عاشقانه

 

دارم برات شعر می خونم شاید به یادم بمونی

فقط یه چیز ازت می خوام همیشه عاشق بمونی

 

اس ام اس عاشقانه

 

روی باغ شانه هایت هر وقت اندوهی نشست

در حمل بار غصه ات با شوق شرکت می کنم

 

اس ام اس عاشقانه

 

تقدیم به کسی که کنارم نیست

ولی حس بودنش به من شوق زیستن می دهد

 

اس ام اس عاشقانه

 

امروز شوق فردا رو داریم و حسرت دیروز را

اما امروز زیباتر از فردا و دیروز است

دوستت دارم و دوستم بدار

شاید فردایی نباشد


اس ام اس عاشقانه

 

یه رز سرخ تو دست راستت بگیر

و یه رز سفید تو دست چپت

و تو آیینه نگاهشون کن

من اون یاس وسطی رو با دنیا عوض نمی کنم

 

اس ام اس عاشقانه

 

شبی نیست که آهم به ثریا نرسد

از چشم ترم آب به دریا نرسد

می میرم از این غصه که آیا روزی

دیدار به دیدار رسد یا نرسد
 

 

اس ام اس عاشقانه

 

باغبون برای داشتن یه گل سرخ

نوکری هزار تا خارو می کنه

باغبونتم گلم !

 

اس ام اس عاشقانه

 

کاش قلبم درد پنهانی نداشت

چهره ام هرگز پریشانی نداشت

کاش میشد راه سخت عشق را

بی خطر پیمود و قربانی نداشت
 

 

اس ام اس عاشقانه

 


هر ثانیه که می گذرد چیزی از تو را با خود می برد

زمان غارتگر غریبی است ، همه چیز را بی اجازه می برد

تنها یک چیز را همیشه فراموش می کند

حس دوست داشتن تو را
 

اس ام اس عاشقانه 
 

من بی تو یک بوسه ی فراموش شده ام

یک شعر پر از غلط ، یک پرنده ی بی آسمان

یک نسیم سرگردان ، یک رویای ناتمام

اس ام اس عاشقانه 

سلام ای عاشق اندوهگینم

نمی خواهم تو را غمگین ببینم

اگر درد دو چشمت دیدن ماست

بیا تا از دو چشمت درد چینم

اس ام اس عاشقانه 

اگر غم سیرم کند ، غصه اگر پیرم کند

دست بزرگ آسمان زمین گیرم کند

بازم میگم دوستت دارم

اس ام اس عاشقانه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 152
  • بازدید کلی : 2,243