loading...
جدید ترین اس ام اس های عاشقانه
vahid بازدید : 17 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

.

انتظار را از کوچه های بن بست بیاموز که دلخوش به تماشای هیچ رهگذری نیستند !

چشم به راه آمدن کسی می نشینند که اگر بیاید ، ماندنیست …

.

.

.

گفت دیوانه وار دوستت دارم !

ولی من چه ساده بودم که نفهمیدم به دیوانه اعتباری نیست …

.

.

به ادامه مطالب برید

می روم ولی چمدانم را نمی برم …

سنگین است روزهایی که بی تو زندگی کرده ام !

.

.

.

تلخم مثل خنده ای بی حوصله …

.

.

.

دوست دارم برم جایی که :

نه آسمونش

نه صدای مردمونش

نه غمش

نه جنب و جوشش

نه گلای گل فروشش

مثل اینجا آهنی نیست !

.

.

.

نمی آیی ببینی که با رفتنت با تمام زنانگی ام چه مردانه کنار آمده ام …

.

.

.

غمگینم مانندِ عکس اعلامیه ی ترحیم ، که لبخندش دیگران را می گریاند !

.

.

.

قرارمان همان جای همیشگی …

فقط این بار تو هم بیا …

.

.

.

اشک های تلخی که بر گورها می چکند ، حرف هایی هستند که روزگاری باید بر زبان می آمدند …

.

.

.

گفتی بازی برد و باخت دارد …

ولی زبانم بند آمد بگویم که من بازی نکردم ؛ من با تو زندگی کردم !!!

.

.

.

قرار بود تکیه گاه باشی نه اینکه گاهی باشی ، گاهی نباشی !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 159
  • بازدید کلی : 2,250