loading...
جدید ترین اس ام اس های عاشقانه
vahid بازدید : 22 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

اس ام اس های جدید رمانتیک 

 

کاش بدانے دنیا با همه وسعتش

بدون تو جایے براے زندگے ندارد

به رسم ســــــپاس نوشتم که بدانی: “عــــــزیــــــزے”

.

اس ام اس جدید

.

بی شک کپی رایت را خدا رعایت کرد

وقتی تو را بی همتا آفرید

.

اس ام اس جدید

.

من نباشم دنیا یک من کم دارد

تو که نباشی من یک دنیا کم دارم

.

اس ام اس جدید

.

تو تک ستاره منی منم اسیر بودنت

از ته دل داد میزنم می میرم از نبودنت

.

اس ام اس جدید

.

مثل ستاره تو قشنگی

اما تنها فرقی که داری

اون ها زیادن تو تکى

.

اس ام اس جدید

.

زندگی زیباست

یعنی از همان روز که تو تمام زندگی ام شدی

.

اس ام اس جدید

.

نفسم !

تو را از من بگیرند ، می میرم …

.

اس ام اس جدید

.

درسته که گوشیم قیمتی نداره

ولی اونیکه بهم زنگ میزنه قیمتی ترینه …

.

اس ام اس جدید

.

در خیالم با خیالت بی خیال عالمم …

.

اس ام اس جدید

.

تو را با ط دسته دار مینویسم

? طـــــو ? با همه فرق داری …

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 145
  • بازدید کلی : 2,236