loading...
جدید ترین اس ام اس های عاشقانه
vahid بازدید : 19 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اس ام اس زیبا

اخمهای تو
بالاترین لذت دنیاست..
ای بهانه تمام لوس شدن های من ..!

اس ام اس

طـــعم اولیــن هم آغــوشــی با تو را
حتـــی در بهشت هم نمیتــوانم تجربــه کنم ..
زمیــن به کنــار ..!

اس ام اس عاشقانه

تورا من دوست می دارم نه قدر آب دریاها
که روزی خشک می گردند شوند بیچاره ماهیها
تو رامن دوست می دارم نه قدر غنچه و گلها
که روزی پرپر می شوند بر آرد آه از دلها
تو را من دوست می دارم به قدر کهکشان و ماه انجم ها
که جاویدان بماند عشق من تا بودن آنها

اس ام اس زیبا

یه من به تو یه فاصله ، نه نشد ! بی من یه تو یه فاصله ، نه نشد ! بی تو یه من یه فاصله ، بازم نشد ! یه من یه تو بی فاصله ، حالا شد !ا

اس ام اس جدید

هیچوقت قول یک پسر بچه را جدی نگیر اما همیشه از تهدیدات یک دختر بچه بترس . (الکساندر دوما)ا

اس ام اس تنهایی

زمانه ازم پرسید که چه کسی رو بیشتر از همه دوست دارم ؟ من درباره ی تو چیزی بهش نگفتم ، آخه این رسم زمونست که هرکی رو که از همه بیشتر دوست داری ازت میگیره

 اس ام اس تازه

اگر روزی دشمن پیدا کردی، بدان در رسیدن به هدفت موفق بودی! اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند! اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست! اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت می خواهد

اس ام اس زیبا عاشقانه

عشقی که تو را نثار ره کردم در سینه ی دیگری نخواهی یافت … زان بوسه که بر لبانت افشاندم سوزنده تر آذری نخواهی یافت

اس عاشقانه

هرگز هیچ حسرتی در دنیا این چنین یک جا جمع نمی شود که در این سه واژه کوتاه : او ـ دوستم ـ ندارد

پیامک عاشقانه

پشت چراغ قرمز پسرکی با چشمانی معصوم و دستانی کوچک گفت: چسب زخم
نمیخواهید؟ ۵ تا ۱۰۰ تومان. آهی کشیدم و گفتم: تمام چسب هایت را هم که بخرم نه
زخم های من خوب میشود نه زخم های تو

پیامک

ای کاش بافور دلت بودم تا تمام سوخته های عشق را جمع میکردم و باهاشون شیره ای
از محبت میساختم که تا آخر عمر خمارم میشدی که ترکم نکنی

اس ام اس غمگین

میروم دیگر شما یادم کنید / من که رفتم این غزل ها را شما دفتر کنید میروم تا دل
نبندم دل به خوبی هایتان / باز هم دل بستم و زخمی شدم ، باور کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 138
  • بازدید کلی : 2,229