loading...
جدید ترین اس ام اس های عاشقانه
vahid بازدید : 8 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

اس ام اس های احساسی

 

یه روزایی
یه شبایی
به یه ادمای خاصی خیلی احتیاج داری
گوشیتو بر میداری شمارشو بگیری
اما میدونی بی فایدس
اینقدر دلگیر و دلتنگی که یهو بخودت میای
میبینی خیره شدی به یه صفحه ی خالی بیجواب
اشکات سرازیر شدن
بعد با خودت فقط یه جمله میگی
اون همه دوست داشتن
اخرش چرا اینطوری شد . . .
اس ام اس های احساسی دی 91
بی تو و هوای تو نفس کشیدن سخت است
اس ام اس های احساسی دی 91
بزن ای تار آهنگی به ساز راز دلتنگی … بخوانم بر سر سنگی که دل مرده ز دلتنگی
اس ام اس های احساسی دی 91
بهترین دوست خواهی بود حتی اگر سختی راه ، چشمانت را از من دور کند ، و بهترینی حتی اگر طنین صدایت به گوش من نرسد
اس ام اس های احساسی دی 91
حرف میزنی اما تلخ ! محبت میکنی ولی سرد !
چه اجباری است دوست داشتن من ؟
اس ام اس های احساسی دی 91
دلت را به هر کسی نسپار !
این روزها برخی ها از سپرده ات هم بهره میخواهند . . .
اس ام اس های احساسی دی 91
کی میگه شاهنامه که آخرش خوشه ؟!
این روزا همه چی اولش خوشه !
اس ام اس های احساسی دی 91
تنها کسی که تنهات نمیزاره خودتی ؛ با خودت دشمنی نکن لطفا . . .
اس ام اس های احساسی دی 91
دریا از من گله مند است، چون وسعت دل مهربان تو را همیشه به رخ او میکشم
اس ام اس های احساسی دی 91
خسته ام از این مواظب خودت باش ها !
تو اگر نگران من بودی ، نمیرفتی اگر میماندی ، با یک نگاه ، با یک نفس مواظبم بودی
پس نگران من نباش برو . . . !
اس ام اس های احساسی دی 91
این روزها پرم از لحظه هایی که دوستشان ندارم . . .
اس ام اس های احساسی دی 91
هی رفیق ! زمان است که وفاداری تو را ثابت میکند ، نه زبان . . .
اس ام اس های احساسی دی 91
اشکهایم که سرازیر میشوند ، دیری نمی پاید که قندیل می بندد . عجیب سرد است هوای نبودنت
اس ام اس های احساسی دی 91
دلتنگی عین آتش زیر خاکستر است ، گاهی فکر میکنی تمام شده ، اما یکدفعه همه وجودت را آتش میزند
اس ام اس های احساسی دی 91
تمام شهر خوابیده ، من از فکر تو بیدارم . . .
::
::
هر روز این “عشق” یکطرفه را طی میکنم . . .
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار . . .
نترس ، جریمه اش با من !
اس ام اس های احساسی دی 91
برای مُردن لازم نیست عزرا‍‍ئیل بیاید
همین که تو نیایی کافیست . . .
اس ام اس های احساسی دی 91
آدمی را دیدم با سایه ی خود درد و دل میکرد !
چه رنجی میکشد او وقتی هوا ابریست . . .
اس ام اس های احساسی دی 91
و ﭼﻘﺪر دﯾﺮ ﻣﯽ ﻓﻬﻤﯿﻢ ﮐﻪ زندگی ﻫﻤﯿﻦ روزﻫﺎﯾﯿﺴﺖ که ﻣﻨﺘﻈر ﮔﺬﺷﺘﻨﺶ ﻫﺴﺘﯿﻢ . . .
اس ام اس های احساسی دی 91
دنیا را میدهم برای لبخندت ، هراسی نیست ، شاد که باشی دنیا از آن من است …
اس ام اس های احساسی دی 91
من آن ابرم که بارانش تو هستی … همان یوسف که کنعانش تو هستی … مسافر میشوم تا آخر عمر … در آن راهی که پایانش تو هستی … نمیدانم فقط میدانم امروز … دلی دارم که مهمانش تو هستی

اس ام اس های احساسی دی 91

ای کاش کنارت بودم تا زیباترین لالایی عاشقانه را برایت زمزمه کنم ، و تو آسمان قلبم را با مهتاب زیبای چشمانت نور باران کن تا خوابت ببرد
اس ام اس های احساسی دی 91
این روزها قدم که میزنم ، منحرف میشوم به سمت چپ !
در قلب من چیزی سنگینی می کند مدام . . .
جای تو خوب است ؟
اس ام اس های احساسی دی 91
از وقتی که رفته ای ، دزدان هم بی حیا شده اند !
حتی رحم نکردند به خواب شبانه چشمانم . . . !
اس ام اس های احساسی دی 91
زندگی
چه با خلاف
چه بی خلاف
چه برخلاف
میگذرد . . .
اس ام اس های احساسی دی 91
نمیدانی چه دلتنگم ، چه بی تابم ، چه غمگینم ، چه تنهایم ! … تو را هرشب صدا کردم ، نمی بینی نمی خوابم ! ….. بیا تا باورت گردد که بی تو کمتر از خاکم ، ولی با تو به افلاکم ….. بیا با آروزهایم بسازم خانه ای در دل … سراغم را نمیگیری مگر بیگانه ای با دل؟
اس ام اس های احساسی دی 91

ماه من غصه نخور زندگی جذر و مد داره … دنیامون یه عالمه آدمه خوب و بد داره … ماهه من غصه نخور همه که دشمن نمیشن … همه پر ترک، مثل تو و من نمیشن … ماهه من غصه نخور مثل ماها فراونه … خیلی کم پیدا میشه کسی رو حرفش بمونه … ماهه من غصه نخور گریه پناه آدماس … ترو تازه موندن گل ماله اشک شبنماس … ماهه من غصه نخور زندگی بی غم نمیشه … اونی که غصه نداشته باشه آدم نمیشه … ماهه من غصه نخور خیلیها تنهان مثل تو … خیلیها با زخمای زندگی آشنان مثل تو … ماهه من غصه نخور زندگی خوب داره و زشت … خدارو چه دیدی شاید فردامون باشه تو بهشت … ماهه من غصه نخور زندگی بی غم نمیشه … اونی که غصه نداشته باشه آدم نمیشه … ماهه من غصه نخور دنیارو بسپار به خدا … هردومون دعا کنیم تو هم جدا من هم جدا

اس ام اس های احساسی دی 91
و دوباره صبح ، تو گوشم صدای ساعته ، تیک تاک ، تیک تاک، چه زیباست حس کنی که با هر تیک تاک ساعت صدای من تو گوشت میپیچه که ؛ دوست دارم دوست دارم …
اس ام اس های احساسی دی 91
لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم ، تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست … تا بدانی نبودنت آزارم می دهد … لمس کن نوشته هایی را که لمس ناشدنیست و عریان … که از قلبم بر قلم و کاغذ میچکد … لمس کن گونه ها یم را که خیس اشک است و پر شیار … لمس کن لحظه هایم را … تویی که میدانی من چگونه عاشقت هستم ، لمس کن این با تو نبودن ها را لمس کن … همیشه عاشقت میمانم ، دوستت دارم ای بهترین بهانه ام
اس ام اس های احساسی دی 91
من خیلی سخت دوستش دارم . . .
و او خیلی راحت نمی فهمد !
اس ام اس های احساسی دی 91
نه کسی منتظر است . . .
نه کسی چشم به راه . . .
نه خیال گذر از کوچه ی ما دارد ماه . . .
بین عاشق شدن و مرگ مگر فرقی هست ؟
وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه . . .
اس ام اس های احساسی دی 91
هر وقت کسی حالمو میپرسه یاد این بیت شعر از نجمه زارع میفتم :
.
حال مرا نپرس که هنجارها مرا مجبور می ‌کنند بگویم که بهترم . . .
اس ام اس های احساسی دی 91
لج میکنم . . .
بد اخلاق میشم !
نه چیزی میبینم ،
نه چیزی میشنوم ،
نه چیزی میگم !
دست خودم که نیست
تو که نباشی ، زندگی باید به کامِ من تلخ بشه . . . !
اس ام اس های احساسی دی 91
هی تو که گذشتی از من . . .
او هم از تو می گذرد . . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 169
  • بازدید کلی : 2,260