loading...
جدید ترین اس ام اس های عاشقانه
vahid بازدید : 13 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس عشقی

از ان شب که میان اس ام اس هایمان خوابت برد .. ماههاست میگذرد…من هنوز منتظرم بیدار شوی…!

اس ام اس

باران که می آید، دلم برایت تنگتر میشود، راه می افتم بدون چترمن بغض میکنم آسمان گریه.

اس ام اس عاشقانه

تنها نشسته ام!
اما تنها نیستم!
یادت
مجال تنهایى نمى دهد…

اس ام اس عاشق

بوی ربنای تـــــــو
ماه دل تنگی های من
افطار می کنم خاطرات نبودنت را !

اس عاشقانه

فرهنگ لغتها نیاز به ویرایش دارند
برای معنی دلتنگی احتیاج به این همه کلمه نیست ، دلتنگی یعنی تو !

عاشقانه

من براى تنها نبودن آدمهاى زیادى دوروبرم دارم
آن چیزى که ندارم کسى براى باهم بودن است . . .

پیامک عاشقانه

سلامتی کسایی که تو خاطرمون “ابدی” هستن
اما تو خاطرشون “عددی” نیستیم

اس ام اس جدید

سری را که درد نمیکند دست مال نمیبندند
اما سر من درد میکند برای دستی که مال تو باشد . . .

عاشقانه

باز هم قافیه را باخته ام
چون نمیدانستم
قد شعر تو شدن
چقدر سنگین است

اس عاشقانه

مگر با باد نسبتى دارى…?
چقدر شبیه تو….
یک لحظه آمد مرا پیچاند و رفت..

پیامک پاک

موضوع انشاء : تعطیلات خود را چگونه گذراندید ؟
- به نام خدا
- فرسنگ ها دور از آغوشش . . .

پیامک جدید

برایم دعا کن ! اجابتش مهم نیست ! نیاز من آرامشی است که بدانم تو به یاد منی . .

پیامک دخترانه

من صفرم تو دویی با تو بیستم بی تو نیستم

پیامک خنده دار

ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﻣﻦ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ “ﺗﻮ” ﺍﺯ ﻣﯿﺎﻥ ﺍﯾﻦ
ﻫﻤﻪ ﺿﻤﯿﺮ ﺑﻮﺩ .

اس ام اس خنده دار

ﺳﺮﻣﺎﯼ ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﺑﺪﺗﺮ ﺍﺯ ﺳﺮﻣﺎﯼ ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ
ﺍﺳﺖ ، ﺑﻪ ﻟﺮﺯﻩ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ ﭼﻬﺎﺭ ﺳﺘﻮﻥ ﺩﻟﻢ ﺭﺍ .

پیامک دانشگاهی

ﺩﺭ ﺧﻠﻮﺕ ﻣﻦ ﻧﮕﺎﻩ ﺳﺒﺰﺕ ﺟﺎﺭﯾﺴﺖ/ ﺍﯾﻦ
ﻗﺴﻤﺖ ﺑﯽ ﺗﻮ ﺑﻮﺩﻧﻢ ﺍﺟﺒﺎﺭﯾﺴﺖ

پیامک توپ

ﺑﻪ ﮐﻪ ﮔﻮﯾﻢ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻣﻨﺰﻟﮕﻪ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﻣﻨﯽ / ﺑﻪ
ﮐﻪ ﮔﻮﯾﻢ ﮐﻪ ﺗﻮ ﮔﺮﻣﺎﯼ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﻣﻨﯽ
ﮔﺮﭼﻪ ﭘﺎﯾﯿﺰ ﻧﺸﺪ ﻫﻤﺪﻡ ﻭ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﻣﻦ / ﯾﻪ
ﮐﻪ ﮔﻮﯾﻢ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ ﻣﻨﯽ . . .

پیامک زیبا

ﻣﺜﻞ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﭼﺸﻤﻬﺎﯾﺖ ﺩﯾﺪﻧﯽ ﺍﺳﺖ ٬ ﺷﻬﺮ
ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﺩﯾﺪﻧﯽ ﺍﺳﺖ
ﺯﻧﺪﮔﺎﻧﯽ ﻣﻌﻨﯽ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺗﻮﺳﺖ ٬ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯾﺖ
ﺑﯽ ﻧﻬﺎﯾﺖ ﺩﯾﺪﻧﯽ ﺍﺳﺖ . . .

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 221
  • بازدید کلی : 2,312