loading...
جدید ترین اس ام اس های عاشقانه
vahid بازدید : 16 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

جدیدترین اس ام اس های شب بخیر 92

 

شب های دراز بی عبادت، چه کنم

طبعم به گناه کرده عادت چه کنم
گویند کریم است و گنه می بخشد
گیرم که ببخشد زخجالت چه کنم

 

جدیدترین اس ام اس های شب بخیر 92

تو بخواب نازنینم

به جان تمام دلواپسی هایم قسم

که لحظه ای دیده بر هم ننهم

و نگهبان تمام غزل های بر باد رفته باشم

قول می دهم یک مو نیز از سر قاصدک رویاهایت کم نشود

تو بخواب نازنینم…شب به خیر

جدیدترین اس ام اس های شب بخیر 92

 

تمام رویای من این است که در رویای شبانه ی تو
جایی داشته باشم
تا شبی رویایی از آن من شود
شبت رویایی

 

 

جدیدترین اس ام اس های شب بخیر 92

خوابی؟

دلم می خواد آروم خوابیده باشی

بی ترس، بی دلهره، بی دلتنگی

دلم می خواد وقتی خوابی اونجا باشم

دم در وایسم، سرمو بچسبونم به چارچوب، نگات کنم

خوب بخوابی گلم

خوابای رنگی ببینی

اس ام اس شب بخیر

 

 

شب های با تو بودن یعنی همه چیز را داشتن . . .
حالا که با من هم نیستی مشکلی نیست خوب بخواب . . .

 

اس ام اس شب بخیر

 

وقت لالایی گفتنه , تا خوب بخوابی عشق من
عشق و به پاهات میریزم , شبت بخیر عزیزم

 

اس ام اس شب بخیر

مثل یه گنجیشک کوچیک اروم بخواب مهربونم

چشماتو رو هم بذار من اینجا بیدار میمونم

کابوس رو زندون میکنم خواب بد رو میسوزونم

حافظ خواب تو میشیم منو خدای خوب دل

چشمهاتو فردا میبینم خوب بخوابی شبت به خیر

اس ام اس شب بخیر


سلام یه کاری دارم که می خام واسم انجام بدی اینجا هوا ابریه امشب ماه معلوم نیست میشه امشب تو آسمون باشی آخه ماه تر از تو پیدا نکردم.

 

اس ام اس شب بخیر

ای گل سرخ پاییزم شبت به خیر عزیزم / بوسه به پات میریزم شبت به خیر عزیزم

وقت لالایی گفتنه تو خوب بخوابی عشق من / عشقو به پات میریزم شبت به خیر عزیزم

اس ام اس شب بخیر

 

شــب
یعنی پایان بـــا تو بودن
ای کاش میشد شب نـــــیز جلودارمان نبود
در انتظار شب هـــــــای با تو هستم
شب خوبی داشــــــــــته باشی

 

 

لالایی کن بخواب قشنگترین یار

منو از خواب غفلت کردی بیدار

لالایی کن بخواب معنی عشقم

الهی بمونی تو سرنوشتم

لالایی کن شبت به خیر عزیزم

تمام عشقمو به پات میریزم

اس ام اس شب بخیر

 

شب به خیر عزیزِ من ، خوابای خوب ببینی
بری از دامن شب ، گل تازه بچینی

 

اس ام اس شب بخیر

لالایی لا لا بخواب ای گل نازم / که واسه چشای تو قصه می سازم

لالایی لا لا بخواب ای گل سوسن / همه فرشته ها روتو می بوسن . . .

اس ام اس شب بخیر

 

آوای شب
چه ازدحامی به پا کرده ای در من!
همین تو یک نفر !!

 

اس ام اس شب بخیر

‌میخوام  وقتی تو  خوابی کنار تو بشینم / اگه یه وقت خوابم برد باز خوابتو ببینم

مواظب خودت باش شبت به خیر عزیزم / ای کاش میشد تو خوابت رنگین کمون بریزم . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 149
  • بازدید کلی : 2,240